پیام های عاشقانه سری اول
نوشته شده توسط : امید

 

****************************************************************************************

                                                                           

****************************************************************************

به جرم عشق تو صد زخم کاری در جگر دارم

جگر سهل است اگر خونم فشانی دوستت دارم

به چشمان تو سوگند ای گل زیبا

مرا صد بار اگر از خود برانی دوستت دارم

*****************************************************

بوسه بر عکست زنم ترسم که قابش بشکند.قاب عکس توست اما شیشه ی عمرمن است بوسه بر مویت زنم ترسم که تارش بشکند.تارموی توست اما ریشه ی عمر من است

**************************************************************

سکوت بی بهانه ترین صدای مهر است و من سکوت می کنم تا بگم دوستت دارم

*****************************************************

اشک زیباست اگر برای عشق باشد ، خنده زیباست اگر برای عشق باشد ، تنهایی زیباست اگر برای عشق باشد

*****************************************************

کاش سه چیز در دنیا وجود نداشت ، عشق ، غرور و دروغ تا کسی برای عشق از روی غرور دروغ نگوید .

*****************************************************

  <>آري اين منم كه در دل سكوت شب<
  <>نامه هاي عاشقانه پاره مي كنم<
  <>اي ستاره ها اگر به من مدد كنيد<
  <>دامن از غمش پر از ستاره مي كنم<
*   ******************************************************
 
>ديگر به هواي لحظه ديدار<
  <>دنبال تو در بدر نمي گردم<
  <>دنبال تو اي اميد بي حاصل<
  <>ديوانه و بي خبر نمي گردم<
****************************************************************
  <>اي سينه در حرارت سوزان خود بسوز<
  <>ديگر سراغ شعله آتش زمن مگير<
  <>مي خواستم كه شعله شوم سركشي كنم<
  <>مرغي شدم به كنج قفس بسته و اسير<
*





:: بازدید از این مطلب : 799
|
امتیاز مطلب : 73
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: